söndag 10 mars 2013

"Det blev en dag på stranden"

Ja det hade stämt om det vore sommar ;) Nu säger vi väl bara älven...
0 gr och sol var dagens väder. Tyvärr blåste det lite vilket gjorde det lite kallt ibland.





Efter att vi fikat och åkt lite skoter så åkte vi hem och vände - Tynderö var nästa destination.


Tova somnade på väg ut :)


Tanken med vårt besök är "mormor/Saga" träning ;)
Jag ska nämligen bort på lördag. Och eftersom jag vet hur jobbigt det kan vara med hund och 2 barn själv, så tänkte jag att Saga får vara hos mormor och morfar - Tova och Rufus får vara med pappan.
Ska bli spännande och se hur det går... Saga har ju "hängt" i mig sen hon kom.

Imorgon ska jag och Tova åka till Kyrkis, och Saga stannar hos mormor :)

Tror det blir en mys dag för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar