lördag 26 januari 2013

De ljuvligaste...





Detta möttes jag av när jag igår skulle gå och sova <3
Eller iaf hoppades få sova ;(
Det har varit en riktigt jobbig natt för Tova och då även för oss.
Det är munnen som spökar - helt förståeligt som den ser ut.
Knäppte kort men kände att gränsen gick där... Alltså inte publicera bilden.
Allt detta resulterade i ett samtal till 1177, som i sin tur resulterade i ett läkarbesök




Tova spelar trumma på stolen och ritar på brits skyddet.



Som resulterade i penicillin :(
Vad är "streptokocker" egentligen?!
Nu har vi hållt på sedan november. Först Tova sen jag, Tova sen jag, och nu Tova! Vad har jag som väntar?! :(
Får kontakta VC på måndag i h begära riktig odling i halsen, inte snabb odling som dom gjort tidigare och även idag.




Nu har hon fått omg nr 1 och sover gott.
Måtte detta vara sista gången på ett tag!!!!

1 kommentar: