fredag 2 november 2012

Tråk dag med positiva stänk

Med tanken på bilden så funderar ni säkert hur jag kan skriva tråk dag?! Det beror på regnet som är utanför. Inte myset som mina små tjejer startar upp dagen med


När vi myst lite så var det bara bita i det sura äpplet och gå ut i regnet för att rasta Rufus.

Tog en snabb sväng, så pass att han gjorde sina behov och vi andra blev blöta ;(

Äntligen kom rörmokaren hit och gjorde klart i källaren - Tova uppskattade inte det lika mycket som vi. Det blev mycket tv och till sist nickade hon till. Med vantar och allt ;)


När hon vaknade så tog vi en premiär dusch ;) och sen var det mat. Hembakad pizza



Tova fördrog sallad och skinkbitar!

När det ringde på dörren så trodde nog Tova att hon skulle möta ngn annan än en vålnad ;) Blev inte så rädd utan bjöd på godis och sa Hallooiinn
Kom då på att jag hade en lampa som jag hämtade som Tova lekte med.


Sen var det då vår källare - den som äntligen börjar bli klar :))
Saknar nu bara fronterna till badkaret, men annars är det klart och vi tog alla en premiär dusch!!


Nu ska vi handla lite...


Känns som sagt väldigt bra att vi ser ett slut på denna jobbiga renovering. Är väldigt tacksam för all hjälp som vi fått av pappa/morfar :)

1 kommentar:

  1. Myyys! Och jättefint badrum!

    Jag vet, jättetråkigt väder. Hannes hade varit inne hela dagen på dagis idag tydligen.

    Grattis till vinsten! =)

    SvaraRadera