onsdag 14 november 2012

Riktig sjukstuga blev det

Usch va dålig jag blev! Fick ont i halsen i helgen och har en längre tid haft ont i kroppen. Något som jag trodde berodde på att man bär och bär nu förtiden.
När jag igår tittade mig själv i halsen så såg jag att det var dags att besöka doktorn.
Sagt och gjort!
Halsfluss blev svaret. Dom tog även sänka. Något som ska bara under 10 om man är frisk. 243 hade jag. Opps... Kanske fanns en förklaring till den värkande kroppen och tröttheten. Nu blir det penicillin 10 dagar och sen är vi på topp igen :)

Tova gumman är fortfarande hos mormor och morfar. Jag får ofta bilder och ser att hon har det riktigt bra. Saknar henne enormt, men känner oxå att det är skönt att jag bara har en (2 med hund) som jag måste aktivera.
Imorgon kommer hon dock hem och det ska bli skönt.




Saga somnade skönt på mitt bröst igår :)



Innan det så lekte hon i gymmet som jag placerat i sängen så jag själv kunde ligga och inte anstränga mig så mycket.

Känns efter 3 tabletter redan bättre vilket är skönt!

1 kommentar: