söndag 18 november 2012

Invigning och ny energi

Saga har börjat sin " stoppa allt i mun" period - tiden går sjukt fort. 4 mån


Tova kom äntligen hem i torsdag och vi hade ett rejält kram kalas <3.
Jag tyckte jag såg en liten knöl på hennes hals och ringde VC för att få kolla upp. Och visst var det halsfluss även på henne :(
Penicillin på henne oxå = 10 dagars kamp vid 3 tillfällen om dagen!
Tyckte Saga börjat hosta och låta hes. Med tanke på att både jag och Tova hade fluss så kollades även Saga upp. VC ville inte kolla henne utan vi blev hänvisad till barnkliniken.


Saga såg glad ut och det blev även jag när alla prover var bra!
På kvällen invigde vi bastun. Tova tyckte det var ok, men ville hellre gå och bada.


Saga satt utanför och lekte


Glass - självklart. Pappan hade ju ngt kallt och då måste ju även Sessan få det ;)


Idag vet jag inte vad som hände... Fick en rejäl energi kick som resulterade i bakning!
Svärmors kakor


Kanelbullar


Och mammas rabarber kaka....


Allt detta medan Saga sov gott ute i vagnen.

Nu ska jag och Tovisen ner och bada... Sen ska vi äta nybakt

1 kommentar: