söndag 16 oktober 2011

Söndag och helgen är slut

Men vad gör väl det?! Veckorna går så snabbt så det är snart helg igen ;)

Dagen började kl 8 - frukost och sen prommenad.

När vi kom hem beslutade jag mig för att baka en en liten kaka, och jag vet!!! Men kunde inte låta bli... Tova fick slicka av Slickepotten (det var inte mycket på)


Lyckades få det mesta i håret

På em åkte vi ut till mormor och morfar! Det blev mys fika vid havet


Men Tova va mest intresserad av flaggstången


Och sina kex förstås ;)


Vi hann även med lite lek i sandlådan innan det var dags att åka hem och göra middag.


Ja jag är förvånad själv ;) Hemgjord rotmos och fläskkorv
Både Thomas och jag har "dåliga" minnen av den maten... Men det var faktiskt helt ok, och Tova verkade gilla det.

19:39 och Skruttan ligger i sängen och försöker komma till ro. När hon väl gjort det så ska jag ladda mentalt för en ny arbetsvecka som tyvärr innehåller en övernattning i Stora staden.

1 kommentar: