lördag 22 oktober 2011

Fynd lördag

Idag har det varit höstmarknad och jag var förstås där i hopp på att fynda - och det gjorde jag



Vinterskor, moccasiner, overall, 2 täckbyxor, vinterjacka, halskrage, vantar och en badrock - allt för endast 345 kr

Åkte dit en sväng till när det var mindre folk och hittade då en pyjamas, 2 st vår jackor och en mössa - 50 kr :)))

När det var färdig fyndat så mötte jag upp Prinsen och Hannes (+ mammor) på Birsta för mingel och lite shoping.
Hittade en massa nytto saker + en Barbapappa mössa till Tovis. Efter tidigare inköp så kändes 99 kr för en mössa dyrt... Men den va/är fin

Väl hemma igen så fick Tovis spatt



Gick lös totalt i plastskåpet
Hade jag vetat att det var det gula locket hon sökte så hade jag hjälpt henne



3 kommentarer:

  1. Hahahaha, det sista var roligt! :-)

    Tack för idag!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! =)

    Fast jag ser att hon glömde några byttor där på andra hyllplanet nerifrån ;)

    SvaraRadera
  3. Hmmm det var inte lika roligt att plocka in allt ;)))

    Jo - det var faktiskt ok. Vi tillät henne riva ut, mest för att vi skulle få baka pizzan i lugn o ro :)))

    Ni vet ju själva hur det kan vara

    SvaraRadera