lördag 24 september 2011

Tova vaknade efter 1 tim och då tog vi en hårdbrödsmörgås med Tovis favorit pålägg - medvurst ( hur det nu stavas)


Sen lekte vi och åt middag - för att sen åka till prinsen.
Det är så långt mellan gångerna som vi ses, så man riktigt saknar dom.


Ja Johanna! Jag valde bort grin bilden... :))) Tog en bild ca 5 sek innan denna och då var det en grinig Tova...



Ok-jag bjuder på den!



Sen var det lek... J & H hade plockat undan lite innan vi kom... Onödigt ;) Sessan o prinsen rev ut allt



Opps! Dom ser oss ;)

Det va riktigt roligt att se dom leka. Tova har fortfarande tendenser till att vilja överfalla Theodor - Jag tror det är äkta kärlek <3

Dagen som startade kl 6:30 slutade 19:30 - en matt liten Skrutta sover gott i sin säng.

Hoppas hon tar sovmorgon imorgon :)))

Location:Prinsen

2 kommentarer:

  1. Ja, det var kul skrivet. :-)

    Tack för idag! Kul att ni kom och hälsade på, ett väldigt bra initiativ från din sida! :-)

    Och supertack för att du köpte mjölk och kom ner med den!
    Jag måste ha sett ut som världens frågetecken när jag öppnade dörren?! Fattade först inte att det var du som stod där utanför... :-)

    Theodor badade i diskhon medan jag skalade potatis och morötter, var ju tvungen att ta med mig nakenfisen när jag skulle öppna dörren. :-)

    Syns i morgon igen!

    SvaraRadera