söndag 18 september 2011

Huvudstaden på fest

Tovas morbror Magnus fyllde år i helgen och vi åkte ner för att fira honom.
Vårt första stopp blev Mc Donald i Söderhamn - Hjälpte morfar att beställa lite mat

Hon hade lite svårt att sova i bilen och jag bävade för att skruttan skulle vara väldigt grinig vid ankomst, men det blev inte så farligt som tur var
Vid 23 somnade hon i sin resesäng och sov till kl 7

Sen var det full rulle - Busade med kusin och även grann pojken Viggo - Tror Tovis blev lite kär... Tihiii - Jagade lille Viggo i flera timmar
Sen var det dags att se sig omkring lite....

På kvällen var det grillning och medans vi väntade på att köttet skulle bli klart så satt morfar och Tova i trädgården och tittade på alla luftballonger som åkte förbi.
En helt annorlunda kväll mot det hon är van hemma i Bergeforsen

Kl halv åtta var det dags att besöka John Blund - Men inatt sov hon inte lika bra. Vaknade vid 3 tiden och var vrål hungrig - 350 gr välling och sen sov hon till kl 7 igen
Det var länge sedan hon vaknade på natten och var hungrig, men det var ju en liten annorlunda dag och mat rutinerna följdes inte riktigt
Kl 12 startade färden hem till pappa och vovve. Riktigt kul att se hur glad hon blir när hon ser pappan nu förtiden - Nu menar jag inte att hon inte blivit glad tidigare, men sedan T är hemma så tror jag att dom "bondat" lite mer

När jag åkte var jag lite skraj för att jag skulle rucka på sov rutinerna och var beredd på en kväll med insomningsproblem - Det var dumt, hon somnade precis så som hon brukar!

Kan nu skriva in ytterligare en underbar minisemester med skruttan som gått super bra

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig resa! :-)

    Kom ihåg att jag inte har whats app nu! Har inte ens ett endaste nummer kvar, orkar inte synka på lånetelefonen...gör det när jag får min riktiga telefon tillbaka. :-)

    SvaraRadera