söndag 6 mars 2011

Smakar bättre än vad det ser ut

Jag har lovat mig själv att göra egen mat till Tovis istället för burkmat! Tidigare har jag gjort majs, potatis, morötter, palsternacka mm - och då separat portionera och fryst in.




Men eftersom jag vid själva serveringen blandar ihop allt så tänkte jag att jag gör det redan i starten ;)


(potatis, morot, palsternacka, purjolök och köttfärs)
Kanske inte är lika färggrant som tidigare, men Tova åt energiskt och det är väl det viktigaste :))
14 dagars menyn är klar!

2 kommentarer:

  1. Duktigt jobbat där mamman! =)

    SvaraRadera
  2. Theodors mamma7 mars 2011 kl. 09:04

    Flitiga du!
    Det låter gott, men som du säger så var det inte vackraste färgen. ;-)

    Igår fick min baby fläskfilé. Yummy tyckte han.

    Konstigt att ingen av oss vann på gåbingon igår. Det måste ju bara bli så att vi vinner på andra chansen istället. :-)

    SvaraRadera