lördag 29 januari 2011

Härligt väder

Det börjat bli riktigt skönt ute... Plus grader - det var ju ett tag sedan ;) Det som är lite jobbigt just nu när det tinar är att dra vagnen. Men vi klagar inte... Tänk va underbart det kommer att bli när vägarna är bara :))

Idag fick jag verkligen en "lyx morgon"
Tova vaknade kl 7 och låg å små gnydde... Efter en stund gick Thomas upp... Jag fick sova kvar <3
Kl 10 klev jag upp! Då var hunden rastad, barnet sov i vagnen ute och frukosten stod på bordet!!! Helt underbart
Inte för utan som man undrar vad maken vill ;))



- Nu börjar lill hjärtat bli lite trött igen så jag ska nog passa på att gå ut och njuta av plus graderna jag med!

Hoppas alla har en lika underbar lördag som jag

1 kommentar:

  1. Å vad härligt!!! Det var du värd! =)

    Superfin bild på lill-sessan oxå!

    SvaraRadera