tisdag 9 juli 2013

Dag 3 av 8

Ja efter lite firande så var det prommis med Ruffe. Hem och äta frukost. Tvätta en maskin, klä på oss och en till sväng med Ruffe. Måste rastas riktigt innan vi åker på sommar kyrkis.




Det blåste lite väl mycket, men lite hann vi med.




Tova och jag åkte "skidor". Bilden är stulen ;) fr Sophies blogg :)




Det erbjöds ansiktsmålning och Tova ville måla en tiger :)




Efter kyrkis blev det shopping!!! Ja vad ska jag göra?! Behöver ju muntras upp lite :)




Väl hemma var det lek!




Saga har börjat vilja äta själv.




Jag är ju ingen stor fan av klet, men kände att jag inte orkade bry mig. Vi har ju både tvättmaskin, tvål och vatten.




Hemmet blev extra rörigt efter att jag hämtat in posten!




Fick fixa till lite innan fam Berglund kom och firade Tovis.
Det hanns även med en urflippning :( Tova blev super jobbig. Retade mig hela tiden med olika (för mycket) hyss. Slutade med att hon sprang ut på altan och skrek. Blev inte bättre av att jag sa till att hon skulle komma in precis när hennes favorit Bea m fam gick förbi.
Vet inte hur många gånger efter att hon lugnat sig hon sa att hon ville krama Bea!
Kl 18:45 kom Berglunds. Kändes lite jobbigt med tanke på tidigare utbrott och när nattning brukar vara vid 19.
Nu är det ju så att fam Berglunds är helt underbara och mina barn gillar dom skarp.




Det gick alltså riktigt bra. Ingen flipp ;)
Kl 22 åkte dom och jag kastade barnen i säng. En i min, och en i sin :)
Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar