torsdag 21 februari 2013

Morfar fyllde år

Igår var jag och Saga på babysång. Det var länge sen! Tror hon uppskattade det... Somna som en stock efter och sov ca 2 tim :)

Kl 1 hämtade vi Tova. Morfar fyllde år och vi tänkte åka ut innan det blir mörkt.

Vi hann med en sväng till hästarna :)


Tova har blivit riktigt modig och vågar nu själv gå fram och klappa dom.

Efter det var det middag och tårta - sååå gott.
Kl hann bli 19:30 innan vi åkte hem, och som tur va så höll Tova sig vaken!

Kl 20:30 sov alla... Saga vaknade kl 23 och ville äta lite, men ååå va skönt med en timme ensam i sängen :)))

3 kommentarer:

  1. Härligt! En hel timme ensam i sängen!!! Jag ler, det går fort att glömma den där tiden =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man glömmer fort. Jag kommer inte riktigt ihåg hur Tova var, men vet att vi kört 5 min med henne och att hon sov i eget rum vid 6 mån
      Den "kampen" borde jag ta med Saga, men är för trött och orkar inte - det ordnar sig säkert, om ett par år ;)

      Radera