måndag 27 februari 2012

Straffades direkt

Igår när jag o Bitte var på Birsta träffade vi Jessika m fam!
Jag "skröt" att Tovis klarat sig fr hemska dagis baciller.
När jag sen åkte till Tynderö för att hämta igen hjärtat så var hon hostig och snuvig. Ngt som förvärrades under natten, som blev hemsk :)
Imorse så var hon sämre, och hon fortsatte att bli sämre!



Vid frukost såg hon ut så här



Efter middag så här



Och på kvällen var det hosta, snuva, ögon inflammation och 40 graders feber.

Där fick jag för att jag :(

Nu ät det bara hoppas att vi nådde kulmen idag och att det nu vänder och går tillbaka.
Och självklart att hon/vi får sova inatt

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, lilla hjärtat!!! Hoppas verkligen att detta elände går över fort!

    Massa cyberkramar från oss till Tova!

    SvaraRadera
  2. Men lilla stumpan så ynklig hon såg ut! Hoppas hon mår bättre imorgon! Kram

    SvaraRadera