torsdag 23 februari 2012

18 mån kontroll ...

blev 19 1/2 mån kontroll :)

Vi börjar med att meddela att vi än så länge klarat oss fr magsjukan. Detta då fler barn på dagis blivit smittade - håller fortfarande tummar och tår att det fortsätter så!!!

Igår var det dags för 18 mån kontroll, 1 1/2 mån sent.
Inget som egentligen stört eftersom Tovis tagit sprutan som man får vid 18 mån redan. Hon fick ju ta den när vi åkte utomlands. Men jag var väldigt nyfiken på längd och tyngd :)
12,4 kg och 83,5 cm - stor tjej!!!
Inte stor, stor! Hon håller sin kurva, men jag menar att mammas lilla tjej börjar bli stor. Det är inte länge sedan jag trodde att min lilla Skrutta aldrig skulle växa i storlek 86/92 men där är vi ju nu!




Handavtryck följdes av fotavtryck.
Idag på dagis hade Tovis låtit andra barn känna hennes tänder :( ngt som jag verkligen var en engångs grej



Den här bilden fick jag från Erika, Tovas dagis fröken!
Knäpptes igår när dom var ute.




Bjuder på dom här tok bilderna. Tova har börjat sätta på sig "mössan" när hon tittar på tv :)



1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Tror inte att det är så farligt att äta snö. Minns att jag själv åt en hel del snö och istappar som barn. Jag var sällan magsjuk så det går nog bra ;)

    SvaraRadera