söndag 29 juni 2014

Drakborgen - Hur tänkte jag

Efter pyssel tog jag barnen o åkte till Drakborgen. Thomas börjar 22 och behövde få sova lite.

Men hur tänkte jag egentligen?!
Söndag = många som är lediga
Regn = många som blir rastlösa
2 barn och en mamma = total förvirring

Nä nu ska jag inte vara sån... det gick bra och vi hade riktigt kul ända tills det var dags att gå hem och Tova ville göra en massa saker innan men möttes av en nej.
Ett ord som Tova inte uppskattar ;) och det berättade hon för alla, ja ALLA som var där :(
Pinsamt med alla blickar och alla barn som kom fram och tittade... nå ja... det är bra att tjejen har en egen vilja. Synd bara att mamman är tjurig hon med

Gråtande barn ut till bilen...snörvel på väg hem som avslutades med ett " mamma?! Jag har inget gråt kvar nu"

Älskade älskade lilla Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar