lördag 15 september 2012

Fredagsmys

Fredagar är lediga dagar - iaf dagis lediga :)
Vi hade pratat med Johanna och Theodor (Keo och Hanna) om att åka till Drakborgen eftersom det skulle bli regn. Vi började m frukost på IKEA. Lyckades göra mig och 2 barn i ordning på 40 min. Det rycker jag var bra då både Tova och jag duschade oxå :)









Saga log och var glad hon oxå



Sen vet jag inte vad som hände. Tova grinade ock lekte, grinade och lekte. Trött kan svaret ha varit, men det fortsatte även efter hon vilat :( Är det en förkylning på gång kanske?!

Nåja - på kvällen bakade vi pizza. Firade Saga lite som fyller 2 mån
Super kocken hjälpte till mellan tårarna

















Gick riktigt bra

Kl 19:30 var det dags. Då orkade inte hon och heller inte vi mer. Det är så jobbigt när hon är på det där humöret... Och det måste vara minst lika jobbigt för henne <3




Lilla pricken fick mag och nackträna lite när lugnet lagt sig över Forsmon :)

3 kommentarer:

  1. Men vilken mysig dag, trots humörsvängningarna (jobbigt ord!)! De är så söta de små, även han den lille blonda i lådan ;) =)

    Ja, men jag undrar om det är en utvecklingsfas kanske också. H utbrister allt som oftast i tårar och skrikfaser och han har börjat kivas och bråka med kompisarna både på dagis och hemma tydligen. Nyss slog han Hilma med ett dvd-omslag i huvudet så hon sprang hem gråtandes =(

    SvaraRadera
  2. Ja det kan vara en fas. Jag har ibland undrat om det kan ha med Sagas ankomst.
    Nu verkar hon vara förkyld... 37,7 och snor
    Eller iaf på väg att bli

    SvaraRadera
  3. Ja det kan absolut vara en reaktion på lillsyrrans ankomst! Men nu var hon ju förkyld också. Vet bara inte vad jag ska skylla på hehe ;)

    SvaraRadera