måndag 25 juni 2012

Hittat lösningen?!

Tovis har dom senaste veckorna vägrat somnat själv vilket inneburit att vi suttit med henne... Ngt som är lite jobbigt, tråkigt!

Dom 2 senaste kvällarna har hon sagt att hon vill ligga i våran säng. Vilket vi tillåtit, men då bara nattat och gått ut.
Inga som helst protester, utan hon har somnat helt själv.

När jag imorse såg Ikeas rea annons med Gullivers barnsäng så tänkte jag att jag kommit på lösningen... Hon har kanske vuxit ur spjälsängen?!

Värt ett försök.
Vi fick sällskap av Johanna och prinsen :)



Det var inte bara vi som var på Ikea. Semestertid och löning :(
Nåja vi fick lunch och glass


Och säng :)))

När det var dags och sova var spänningen olidlig!
Ska det funka eller ej?!



Och se?! Det gjorde det
Eftersom vi lät henne ligga och små pyssla lite så var det extra spännande och gå in och titta till henne när det blev tyst.

Hjärtat hade tagit upp dockan och lagt honom bredvid sig <3


Fullt medveten om att detta kan vara en engångs företeelse, men jag är glad för varje kväll som det funkar... Spänningen fortsätter

1 kommentar:

  1. Det blev ju superbra och fint med sängen!
    Jag gillar örngottet speciellt. ;-)

    Tack för att du plockade upp oss på väg in till shoppingen. :-)

    SvaraRadera