onsdag 30 maj 2012

Första "riktiga" bettet

Det dröjer mellan inläggen, men det är det nog bara jag som märker ;) Det har iaf varit många soliga dagar och då mycket ute tid ... Tovis älskar att vara ute i gjeka (leka)


Ruschkanan var en bra investering :)


Stackars dockan Eva får åka på en guppig tur... Tovis tanke var att vagga dockan till sömns, men ngt blev tokigt :)

Måa (måla) oxå en favorit sysselsättning... Riktigt duktig är hon. Syns på hennes spis ;(

Vi har även varit åtskilliga gånger i lekparken... Mötte upp Nellie o hennes mamma en dag.



Gunga och bus i sanden





Tova lill hjärtat är nog sötast i lugnast när hon sover - skriver det mest eftersom jag igår fick göra mitt första föräldra samtal :(

"Hej! Mitt barn, bet ditt barn! Sorry"

Inget roligt samtal, men kändes nödvändigt. Det är så tråkigt att hon använder sig av den taktiken när hon inte får sin vilka fram.
Jag hoppas verkligen att det försvinner fort och att jag inte behöver ringa fler sådana samtal

1 kommentar:

  1. Men lilla Tova då :)

    Det går över med tiden, det är jag övertygad om.

    SvaraRadera