söndag 1 april 2012

Tidig påsk present

Tovis is back on track och jag hoppas att det nu dröjer med sjukdomar.
Jag har varit super super dålig på att blogga, men det har inte känts så roligt att skriva, 40,7 i feber, fortfarande hög sänka, ytterligare en antibiotika kur osv.

Men idag har vi avslutat sista kuren och nu blir det en ledig vecka tillsammans med pappan för lill skruttan.
Kan låta vansinnigt, men vi har beslutat att hon ska få påskledigt fr dagis och alla baciller som helt förståeligt finns där. Detta för att hon ska hinna bygga upp sitt försvar lite efter dom kurer hon ätit.

För att göra veckan roligare så köpte vi en tidig påskpresent! En rutschkana :)
Jag har länge tittat efter en, men inte slagit till. Idag hade dom annons på Toy's are us :) 1195 kr :( Tur att blocket finns!! Samma kana, men för endast 500 kr. Ja visst, den var begagnad, men väldigt väl sköt! Tror inte Tova märker ngt - men jag kommer märka det i börsen ;)


Känns som en vinna - vinna

Några prov åk i garaget, men snart ska den ut. Och då blir det åka av.

Nu ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad med lite smått o gott

Hejhej

2 kommentarer:

  1. Vad roligt Tova! Den kommer jag och provar om ett par månader. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig påskpresent! Glad påsk till er! =)

    SvaraRadera