onsdag 2 november 2011

Underbara dagar




Skruttan och Thomas har fått många underbara senhöst dagar och jag blir faktiskt lite avis ;(

Själv får jag jobba, och jobba



Och shopa :)
Det var 35% på randigt på POP idag. Och eftersom det ligger så nära kontoret så tänkte jag att jag måste gå dit.

När vi intagit middagen så gick jag o Tova ner till Cattis och hälsade på. Vi har inte setts sen vi kom hem fr Turkiet :(
Tror dock att Tova kommer ihåg Cattis. För det tog nog bara sekunder innan hon greppade fingret och följde med henne för att hälsa på Amanda.

21:24 och snart dags för kudden. Hjärtat har precis somnat om efter något som jag misstänker va en mardröm - stackarn!

4 kommentarer:

  1. Söta lilla tjejen! Och fina fynd på Polarn! =)

    SvaraRadera
  2. Oj, jättefina kläder!!!

    SvaraRadera
  3. Tack

    Såg att du Jess också hittat lite fina fynd ;))

    SvaraRadera
  4. Japp oxå jättefina!

    SvaraRadera