lördag 30 april 2011

Fyndat

Det är idag sista april och det har jag och min kusin Kicki firat dels genom att fyndat på Barnmarknaden i B-forsen och sen med att sortera alla barnkläder som jag lyckats köpa under Tovis, snart 10 månader :-)

Här kommer fynden

Cykelhjälm, 2 st velour byxor, 1 par stövlar, 1 st boby, 2 st långärmade tunikor, 2 st kortärmade t-shirtar och en Hello Kitty filt + nedan One Piece som Tova provar (eller mamma tvingar henne att prova)

Allt detta för 290 kr - Jag är super nöjd (One Piecen kostade 30 kr - oanvänd)
Kickan gjorde även hon ett super fynd - En nästan oanvänd Allvädersjacka Didriksson för 50 kr Just nu sover Tova och vi sitter och njuter av all nytta som vi gjort idag ;-)

4 kommentarer:

  1. Vilka fynd! :) Kul med loppisshopping emellanåt. Snart är det Polarn och Pyret utförsäljning igen. Då du! :)))

    SvaraRadera
  2. Det är just därför jag aldrig orkar kommentera! Det funkar ju inte! Till och börja med så får jag trycka på "skicka kommentar" 3 ggr(alltid 3 ggr) innan ordet dyker upp som man ska skriva av. Råkar man skriva fel på det och skriver om och skickar igen då har namnet försvunnit. Cp-grejer!

    SvaraRadera
  3. Kompis det går bra nu

    SvaraRadera
  4. Hahaha... Du får trycka på förhandsgranska först så går det bättre ;-)

    SvaraRadera