söndag 7 november 2010

Ensam med mormor och morfar

Igår lämnade jag Tova för första gången - Gick och tittade på när Timrå IK förlorade emot AIK :-(
Visst var det lite jobbigt, men att lämna till mina föräldrar är nog det säkraste som finns - Det som ev händer där, händer säkert även om hon skulle vara med mig...
Efter hockeyn åkte jag ut till dom. Visst hade hon gråtit, men även skrattat och pratat - Skönt!
Thomas skulle ut med Roger så jag beslutade att sova kvar på Tynderö - Kl 6 lämnade jag henne till mormor och morfar för att passa på att få sova några timmar "ostört" - låter hemskt, men det var skönt - 4 timmars ;-)
Extra skönt när man kommer ner och ser foto på hur dom haft det... Ser inte ut som hon lider precis tycker jag :-)
Får både närhet och mat

Känns som det blir fler gånger - Hem och pumpa!!

1 kommentar: