söndag 24 oktober 2010

Tova Sarah Viktoria


Då var dopet klart :-) Allt gick bra - några tårar lämnade Tova kvar i kyrkan - Men i det stora hela så skötte Sessan sig!



Det var Anders Sundqvist som genomförde själva dopet - En underbar präst. Här är även Tovas fadder, min barndomsvän Ann-Charlotte Hultman



Mina svägerskor hjälpte till att genomföra 2 st låtar "En sång till friheten" och "I en värld full av liv" - Super tack till Maria och Malin

Efter dop var det fika och paket... Tova fick massor av fina gåvor. T ex ett äppelträd från kusin Jimmy och Katarina :-)
Dopdagen avslutades med middag på Tynderö - Och sen var lilla vännen slut.


Det var en händelserik dag för min lilla älskling
Stort tack till alla underbara släktingar och vänner som var med och delade denna dag med oss :-)

4 kommentarer:

  1. Låter som ni hade ett fint dop!

    SvaraRadera
  2. Stort tack till er också, det var ett jättefint dop:-)
    Jag känner mig stolt att jag fick sjunga på Tovas dop.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv snälla Tomas och Lotta för en jätte mysig dag. Kram från stolta fadder Lotta

    SvaraRadera
  4. Vackra "Lottor" och söt bebbe.
    Kramar från

    /"gudmormor" Inger

    SvaraRadera