måndag 19 juli 2010

Presenter


Nu har vardagen börjat infinna sig i vårat "nya" liv vilket känns bra.
Sessan har även börjat få besökare som vill komma och titta hur hon ser ut och ge presenter!
Nallen som är med på denna bild har hon fått från Cattis m familj. Ytterligare en nalle fick hon av Bitte, en Timrå IK body + en rosa body av Linda och Kari (våra grannar) Av LiseLotte fick hon en jätte fin Bamse body och hängsel klänning.
Faster Maria, Farbror Clas och kusin Zack var här igår och då fick hon lite smått och gott - bla en badrock, badankor mm.
Gudmor/fadder Lotta var här idag och hon hade, tror jag, köpt halva POP. Det var POP Kanin, POP klänning, POP Body och byxor, Adidas träningsoverall och även ett par baggy jeans.
Mormor och Axel köpte när dom var på Mumin land köpt en mumin nalle till Sessan - den vaktar henne i vagnen, där hon ligger just nu efter en "lite" jobbig dag!
Det har bara varit mat som passat lilla madam - Visst är det bra att hon äter och att allt det fungerar bra, men det blir liiiite jobbigt när man inte kan då mer än 5 meter ifrån henne

4 kommentarer:

  1. Oki - bra att du är helt ärlig med hur livet med en liten är! Så jag vet vad jag har att vänta mig om ett halvår! :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!
    Nåt hände så det förra föll tydligen.

    Grattis igen! Allt med Tova verkar vara bra, precis som det ska vara...KUL! Hoppas vi kan ses snart så man får se "lillplösen".
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis till en uppenbarligen toppengullig tjej! Ja livet med de små är ju ínte alltid lätt men ack så mycket mys och visst är det värt det! Min "lilla" sessa var också mycket för att ha mamma nära och hon kommer fortfarande, 12 år gammal, och smyger armarna om mammas hals ofta, ofta. Behöver jag säga att mamma älskar det? :)
    Ser nyfiket fram emot flera bilder och berättelser för i den takt sessan Tova växer har hon nog vuxit till sig när jag får chans att se henne!Jättekramar till er allesammans. Känn, dofta och njut!

    SvaraRadera